Neděle 26. března 2023, svátek má Emanuel
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 26. března 2023 Emanuel

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

echo.3

Vcelku realistický pohled

Karma!

Ještě, co s tím dělat, pane Bublane? Poslanci a senátoři by měli něco konat, jinak to může všechno dopadnout špatně.

0/0
15.3.2011 16:46

dr.Dvojka

a co Hučín a Czechtek ve Vašem podání?

zoufalý text, pane nejhorší exministře vnitra ČR, promeškal jste dobrou příležitost mlčet, ale to vám nedošlo, protože jste osobnostní mimoň, naprosto se nehodící na jakoukoliv silovou funkci.. a nehodící se do politiky vůbec, ale to moc dobře uvnitř sám sebe víte, jenomže co dělat, když nic jiného pořádného neumím, že? lítost nad vámi, paneRv

0/0
15.3.2011 11:26

franc@fírek nevl.dvojče

Bývalí soudruzi, StB a tajní, mají svoje přátele všude!!!

Ti se snaží, šířit polopravdy, zlehčovat vážné situace a kauzy, zesměšňovat a dehonestovat své politické protivníky, oponenty a jiné nepohodlné osoby nebo zástupce občanských iniciativ a sdružení, zamlčovat pravdivé skutečnosti a v neposlední řadě cíleně provokovat.  Činí tak různými, dnes již sofistikovanými způsoby včetně infiltracemi do medií, na internetové blogy a diskuze.

Takoví jedinci bez zábran obhajují například i bezprecedentní zásah ozbrojených složek v České televizi, podobným způsobem, jako například autoři blogů, F.Matějka, J.Hermánek, případně J.Havránek.

Co o těchto  lidech víme? Čí hájí zájmy, kdo a jaké zájmové skupiny za nimi ve skutečnosti stojí? Demokracie se posunuje do stavu ohrožení. Bývalá StB nespí, její agenti a spolupracovníci stejně tak. Jen pro příklad, bloger J.Hermánek.

 http://www.cibulka.com/cgi-bin/det_os.exe?id=W26587

0/0
14.3.2011 23:56

cekon

Policie je policie

a tu musí každý občan v rámci zákona respektovat. Pokud ne vystyvauje se sankci nebo podobnému zásahu, co myslíte, že by se stalo např. v tomto případě v Německu nebo USA? Taky by tam takto plakal bývalý ministr vnitra? Jak může  ministr vnitra psát takové plky? To kde jsme se stavem zákona v naší zemi je taky Vaše zásluha pane Bublan. Na zásahu nebylo nic mimořádného. Jen byl důraznější, což bylo samozřejmě potřeba, aby příslušné pisálky přesvědčil o respektu k zákonu...Ale tomu asi nebudetre nikdy rozumět ...

0/0
14.3.2011 21:48

Leva

Nedoučený farář

Tak nás dnes poučuje nedoučený farář. Neuvedl však, že česká tevize, plná bývalých komunistů a svazáckých funkcionářů, je pátou kolonou a spolupracuje s jistou rozvětkou. S kterou, si sami doplníte. Aby agenti nemuseli okatě kontaktovat Krejčíka, tak to vzali přes ČT. Proto ten pokřik levičáků.

0/0
14.3.2011 17:55

Ma Te S

Souhlas BUBLO

R^

0/0
14.3.2011 17:32

base

Ač nerad,

musím souhlasit.

0/0
14.3.2011 16:45

PetrP7

Ale ale, pane Bublane...

...za časů StB byste o tom mohl takto blogovat???8-o

0/0
14.3.2011 16:42

Redfearn

Inventura

Mě by zajímalo, jestli se u podobných akcí pořizuje inventární seznam zabavených věcí????

0/0
14.3.2011 16:42

Čaník

Jsem zklamán

Pane Bublane. Jsem jen o něco málo starší než Vy, taky jsem si něco prožil, ale Vaše pochybnosti o dodržování zákonů - pravidel hry - z hlediska nějaké doby, nějakého činu, nějaké instituce atd. se mi vůbec nelíbí. Máte právo na svůj názor, ale já taky. Přeji pevné zdraví a dobrou mysl.:-)

0/0
14.3.2011 16:40

algida

Pane Bublane,

od Vas to sedi.....

0/0
14.3.2011 16:12

Xcv

No ono je to asi to hlavní

kdo ten tajný dokument /tehdy/ ukradl. To je asi tak nějak loupež, nebo vyzrazení utajovaných skutečností, ne ? A to jste byl ministr vnitra ? A že už teď tajný není, je naprosto fatální, to snad víte, nebo se mýlím ??? A postup VP je snad dopředu schválen a mají určité metodiky a postupy. Takže radši už nepište o StB.

0/0
14.3.2011 15:43

Já, Claudius

Pane Bublane, mýlíte se

StB se k něčemu takovému neodvážila.

0/0
14.3.2011 15:43

kykor

..

prý Krejčík na Výboru přesvědčil většinu poslanců... snad většinu přítomných, lterým nebylo zatajeno, že se bude hlasovat, ne? :-) Vy si taky nevidíte do úst, kdybyste byl býval takhle tepal i své kolegy, býval byste teď měl i nějaký kredit, Myslím morální, finančního kreditu máte jistě dost. Rv

0/0
14.3.2011 15:27

Antonín, topič

Hmmm,

tak se mi zdá, že tu někdo předvedl luxusní ukázku toho, co to znamená šlápnout do exkrementu.

0/0
14.3.2011 15:06

elpe08

vážený pane B.,

sám přece z doby svého působení na MV víte, že zelený mozek je zelený mozek a ani modrý mundůr to nezmění. to Vám tohle nedocházelo, když jste chystali slyšení nýmanda napoleonského stylu, ubožáka od pohledu krejčíka? tak se, prosím, neohánějte prohlídkou stb ve vašem bytě. to fakt bylo v hodně jiné době, kdy knuta na každém rohu a práskač v každý uličce. dneska snad žijeme v demokracii, ne? o to horší to je!!!! tenhle váš "po akci každej generál" populismus mě popouzí a uráží. a jestli jsem si vás někdy aspoň trochu vážila, dnes už tomu tak není. nejste ani kněz, ani (po)řádný čestný politik, zbyl vám jen populismus.

0/0
14.3.2011 14:37

vodní želva

Re: vážený pane B.,

Nejsem příznivcem soc. dem., ale přiznám se, že já v článku žádný populismus nevidím.

0/0
14.3.2011 15:18

skalin2000

A že vy jste se po Czechteku pakoval co?

To byla v tom případě taky docela šokující ukázka moci. Hanba :-(

0/0
14.3.2011 14:27

mauhur

Re: A že vy jste se po Czechteku pakoval co?

souhlas

0/0
14.3.2011 14:49

MaeVar

Re: A že vy jste se po Czechteku pakoval co?

Ale ne, vy jste to nepochopil. Pan EX-ministr Bublan tehdy udelal spravnou vec, protoze ON byl ministr a delal JENOM spravny veci. Ale samozrejme, kdyby tehdy byl ministr nekdo z opozice, tak by zasah na czechteku kritizoval jako prehnanou ukazku statni moci, uplne stejne jako ted kritizuje zasah v CT.

Imho, kdyby byl Bublan ministr v soucasny vlade, tak by v zari reflektoru s usmevem obhajoval zasah v CT. Ale nastesti je v opozici, takze musi kritizovat veskere kroky soucasne vlady na zapadlym blogu na idnes, protoze jinde nikoho nezajima;-).

0/0
14.3.2011 15:06

Mikrospánek

Re: A že vy jste se po Czechteku pakoval co?

Rozehnání Czechteku, byla jediná rozumná věc, která se vlády socdem stala....R^

0/0
14.3.2011 15:31

dampfer

Zdá se

že tajný materiál byl včas vynesen, jelikož bolševická STB má i dnes dlouhé pařáty.

Divím se bratru Bublanovi, že to táhne se soudruhy, býval to slušný člověk.

0/0
14.3.2011 14:19

elpe08

Re: Zdá se

R^R^

0/0
14.3.2011 14:38

Yesname

Ten, kdo tajný dokument vynesl,

by měl být souzen jako špión a zrádce. V ozbrojených složkách to znamená kulku (v lepším případě).

0/0
14.3.2011 14:16

bakules

trošku sebereflexe by ani opozičníkovi neškodilo

Oni se úniky alespon snaží řešit,vy jste nato na MV rezignoval.O obsazení IPB řízené Vaší stranou ani nemluvě.Klér má zřejmě historicky špatnou pamět.

0/0
14.3.2011 13:35

chemba

Re: trošku sebereflexe by ani opozičníkovi neškodilo

Takže IPB obsadila ČSSD a ČT obsadila ODS? Zajímavý názor.

0/0
14.3.2011 13:47

bakules

Re: trošku sebereflexe by ani opozičníkovi neškodilo

no obsazení IPB bylo soc.dem opravdu organizováno.Skvěle se tam uvedl dnešní stínový ministr Jan Mládek /od té doby alias-honza velká kapsa/;-)

0/0
14.3.2011 13:52

panmistr

Česká televize

nemá žádné právo vymýšlet kauzy, šetřit kauzy, provokovat kauzy. Ona může pouze kauzy komentovat, ohlídat je aby nezapadly, připomínat, že nebyly dořešeny. To je úkol veřejnoprávní televize. Informovat, vzdělávat, nikoliv kauzy vytvářet, strkat někomu mikrofon pod nos a když se ožene tak s toho dělat kauzu. Já si jako poplatník nepřeju aby byl z mých peněz placen jakýkoliv Rožánek, který schraňuje kompromitující materiály. A adekvátnost zásahu? Byl zásah při zatýkání Kájínka adekvátní? Jestli ano, pak byl adekvátní i tento. A jestli byla vyplašená Drtinová? Pak to mělo smysl.

0/0
14.3.2011 13:16

bakules

Re: Česká televize

Drtinovou nevyplašíš,lekne se až to dorazí do druhého centra IQ na hrbu;-(

0/0
14.3.2011 14:11

dampfer

Re: Česká televize

R^!! -- díky

0/0
14.3.2011 14:20

kizt

Hold si musíme zvykat

Když bude ministerským předsedou  a ministrem obrany člen ODS ,tak se budou používat stejné praktiky jako za komančů, protože ODS a komunisté mají k sobě v řešení takových to problému nejblíže.

0/0
14.3.2011 13:04

J i ř í

Re: Hold si musíme zvykat

Zatímco za vlády ČSSD takové praktiky nemají místo (až na nějakého Bublana, který měl prsty v kauze Czechtech...).

0/0
14.3.2011 13:44

kizt

Re: Hold si musíme zvykat

Zásach na Czechteku byl velmi mírný,tam to měla schytat ta zhulená banda mnohem a mnohem více.

0/0
14.3.2011 15:07

Muf007

Bubliku, Bubliku

Chápu, že pro zviditelnění opozice se hodí každé mediálně zajímavé téma. Ale tohle se mi zdá příliš. Aby nám o morálce kázal Jyrkův pobočník? Kdepak. Vojáci měli platný befel a mohli zákrok provést!! A křičet kvůli tomu, že paní Drtinová nebo kdo, jiný lekl samopalů je komické. Já jsem naopak rád, že na tenhle spolek "spravedlivých a nedotknutelných" konečně došlo. Televize totiž není žádná akademická nebo diplomatická půda. Zároveň rozumím tomu, že média budou vždy na straně byť konkurenčních médií. Co kdyby příště přišla šťára k nim a navíc se lidi mezi nimi volně mísí, takže je to jeden velký spolek známých ;-D napříč všemi stanicemi a tituly, o tom asi žádná :-/.

0/0
14.3.2011 13:03

Host8

Re: Bubliku, Bubliku

To není běžné zajímavé mediální téma, ale zásah do svobody tisku, slova, práva na ochranu zdroje. Pokud si to mnozí neuvědomují, jejich věc. Vypadá to, že v rámci ideologie je pro některé vše dovoleno. Tak přesně toto je totalitní myšlení. Pokud napadáte někoho, nehodláte použít jakýkoliv argument, jen to, že je z jiné strany politického spektra Váš problém. Ale přesně tak začínají nedemokratické režimy bránící svoji moc v zájmu svých výhod.

0/0
14.3.2011 13:17

MaeVar

Re: Bubliku, Bubliku

Takze zverejneni duvernych dokumentu siroky verejnosti je normalni? Lidi jako ty me udivujou, tobe bych pral aby nekdo zverejnil tvy telefoni hovory, smsky, emaily, vypisy z uctu, fotky.. a dal to vse na internet. Jak by se ti to libilo? Asi moc ne.. Ale podle tvy logiky mam PRAVO si to prohlidnout;-). A zverejneni utajenech dokumentu je jeste mnohem horsi, protoze informace v nich neohrozujou jen soukromi jednotlivce, ale bezpecnost celyho statu. Ale ty asi zijes v utopickym svete, kde se maji vsichni radi..

0/0
14.3.2011 15:16

palminava

Otázka na autora

Jak se tak stane, že s vystudovaného flanďáka, poté řidiče nevím čeho,se stane zaměstnanec BIS, poté její ředitel, a poté ministr silového MV-ČR ?

0/0
14.3.2011 12:50

hňup

Re: Otázka na autora

třeba je počátek v tom, že mu nedělá potíže český pravopis, na rozdíl od tebe....

0/0
14.3.2011 14:49

myskamiki

no kdyz

CT pusobi ganz tak samo jako CST a jeste vice arogantneji, tak se neni cemu divit.

0/0
14.3.2011 12:47

npr.pavel.blaha

Když

utekl při domovní prohlídce Křejčíř, byl Bublan ministrem vnitra;-)

0/0
14.3.2011 12:23

vioš

správně

Tady je zase "nasmaženo". Feťáci, uvědomte si, že nemůžete dělat co chcete. Zákony platí i pro vaše fetparty. 

Už Íčko vyzval příslušného ministra k okamžitému odstoupení?

0/0
14.3.2011 11:57

Iudex

Bublan, Bublan, co mi to jenom říká?

Aha, už vím, to je ten exministr vnitra, co tehdá poslal kukláče na "tančící děti."

0/0
14.3.2011 11:21

jp324

Re: Bublan, Bublan, co mi to jenom říká?

což byl v principu průšvih mnohem mnohem větší, než dnešní polízanice. A nestalo se nic. Ještě ty policajtský sadisty kryl. Jó jó, máme doopravdy krásný výběr. ODS či ČSSD, všechno stejný ksindl...

0/0
14.3.2011 11:41

Katon

Re: Bublan, Bublan, co mi to jenom říká?

Ta zhulená pakáž tam měla ležet zflákaná ještě dneska.

0/0
14.3.2011 12:11

hyunix

Re: Bublan, Bublan, co mi to jenom říká?

Na rozdíl od tebe oni jsou zhulený jednou za čas.Ovšem ty každý den,dvacet čtyři hodin.;-D;-D;-D

0/0
14.3.2011 12:55

Katon

Re: Bublan, Bublan, co mi to jenom říká?

A jak to víš ty loudile?

0/0
14.3.2011 18:19

SYETEY-KOTZOUR

Re: Bublan, Bublan, co mi to jenom říká?

ubohý komentář.....kdybys tam měl NEZHULENOU dceru, která jela s partou trsat na techno, a nějakej úchyl ji tam vytáhl spící ze stanu s ztřískal obuškem.....mluvil bys jinak.

Zásah vůči lidem dělajícím bordel nebo útočícím na policii je samozřejmě vždy v pořádku.....ale mlácení i těch lidí, kteří ho nedělají a ani se toho neúčastní (dokonce spících lidí) je gestapácký hnus.

0/0
14.3.2011 12:56

Muf007

Re: Bublan, Bublan, co mi to jenom říká?

R^R^R^R^

0/0
14.3.2011 13:04

hňup

Re: Bublan, Bublan, co mi to jenom říká?

komu platila za nocleh ? abys rozuměl, chtěl bych vědět, v kterým kempu se to stalo ? to vo čem píšeš....

0/0
14.3.2011 14:52

Katon

Re: Bublan, Bublan, co mi to jenom říká?

Když ji to žereš, tvoje věc.

0/0
14.3.2011 18:17

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS