Neděle 26. března 2023, svátek má Emanuel
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 26. března 2023 Emanuel

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bufi Metoděj

Zamyšlení nad nesoudností

0/0
14.2.2008 16:30

Bufi Metoděj

Re: Zamyšlení nad nesoudností

0/0
14.2.2008 16:33

Bufi

Zamyšlení nad nesoudností

0/0
14.2.2008 16:27

Bufi

Zamyšlení nad nesoudóstí

0/0
14.2.2008 16:26

sam

no tak

Chci Klause, protože je Čech a

není podvodník se dvojím občanstvím a

pseudoudělovatelem nobelových cen! Logicky ani není

agentem CIA a jeho rodiče agenty StB.

A HLAVNĚ NECHCI PAROUBKA, ANI JAKO VRÁTNÉHO.!

0/0
13.2.2008 23:17

sam

no tak

uděláme změnu, Vaška vyhodíme a krademe dál! To je věru změna!

0/0
13.2.2008 23:13

Svejk na hrad

bublane bublane...

chce se mi blinkat z tupohlavcu typu tohoto bloggera...

0/0
13.2.2008 20:04

Hortensie

Pan Švejnar bude muž na svém místě..

[>-][>-]Zajímavý článek Jana Vaňouse v Literárních novinách "Proč potřebujeme na Hradě Švejnara, a ne Klause?;-)

0/0
6.2.2008 6:53

Kubrt01

A to je pořád dokola.

Pan Švejnar je pro mě zástupcem typicky vychcané rodinky. Když chtěl jeho otec dostudovat, tak prostě podepsal členství v KSČ i když levicové názory nikdy neměl. Když chtěl vyjet do zahraničí, tak prostě podepsal spolupráci s STB,aby vyjet mohl. A teď se k nám vrací ze Švýcarska (jak typické) kázat o tom, jaká je nula Klaus proti jeho synovi. Jenže Klaus, ať už je jaký chce, tady založil po revoluci stranu, vedl tuhle zemi a něco tady dokázal, ať už se to některým líbí nebo ne. Pan Švejnar samozřejmě prezidentskou volbu prohraje, naloží zavazadla a americkou rodinku a odjede trucovat do Michiganu a uvidíme ho tady jen tehdy, když přijede zkasírovat své odměny z dozorčí rady ČSOB.

0/0
5.2.2008 23:43

Beran

Kdo nás povede z pouště?

Pan magistr Bublan si myslí, že pan profesor Švejnar je český a moravský stádec spasí, protože je odjinud. Bez batohu zlé historické zátěže.

Takže: Náš nový pastýř by byl americkým levicovým liberálem a agnostik. Sotva si dovedu představit horší dispozice importované z amerického prostředí.

Pane magistře Bublane, jak pevné je morální zakotvení člověka, jako je profesor Švejnar? Liberálního agnostika. Na co se v životě spoléhá?

Beran

(http://vpravo.blog.cz)

0/0
5.2.2008 10:43

isabela

proboha

Proboha,kde je nějaký patriotismus? Proč bychom měli volit za českého prezidenta Američana? Co udělal pro naši zemi a jak ji zná? Když tak chce moc být Čechem,proč slibuje,že si nechá dát české občanství,pouze když ho zvolí za prezidenta? Neříkám,že je Klaus ideální,ale rozhodně pro naší zemi,kterou mnozí z vás nemilují,je lepší kandidát. A kde je národní hrdost? Ptáš se,za co se bít? Ale o to se musíme postarat my, ČEŠI!!!!!!

0/0
4.2.2008 22:01

milan

Shrnutí

Ano, bylo by na čase změnit politickou scenu u nás, vše co se odehráva v politice má drtivý dopad na společnosti. Otázkou zůstává zda prezident toto dokáže ovlivnit. Na druhou stranu určitě je potřeba odpoutat od toho fanatismu za jménem Klaus, je to člověk jako každý jiný a nezdá se mi, že by pro tuto zemi udělal cokoli dobrého. Připomínám že kdyby nepřišel Zeman, z této země by nakonec opravdu byla spálená. Byť věřím, že začátky byly těžké, ale být tam dosazen Pépík Pepů tak by to dopadlo stejně nebo možná jinak . . . . Měli by se všichni páni poslanci a senátoři  nad sebou zamyslet hlavně v ODS proč vlastně Václav Klaus, co této zemi přinesl a přinese . Už nic . . . .

0/0
3.2.2008 19:30

E.

když mluví klaus

Když mluví Klaus, jako by se od něj všemi směry šířila mlha. Pominu-li jeho ješitnost, chybějící morální kredit atd., není pro mě Klaus víc, než průměrný politik na lokální úrovni. Švejnar na mě působí jako člověk čestný, otevřený, a ano - nezatížený, ale hlavně se pořádně podíval a prosadil se "za humny" naší malé české vesnice. To považuju za jeho největší plus a proto mu držím palce:-)

0/0
2.2.2008 13:21

E.

"čestný profesor Klaus"

Klaus je ve svete proti Svejnarovi absolutni nula. Zkuste si o nem neco zjistit a prestat slintat nad kazdym neodbornym postojem Klause. Jak spravne Svejnar spravne podotknul na konci one debaty:"Jde videt, ze nejenomze do odbornych casopisu nepiste, vy je ale ani nectete. " Pan cestny profesor proti opravdovemu profesoru. 

0/0
2.2.2008 13:20

kopidlno

Re: "čestný profesor Klaus"

To je divné, pořád píše někdo o tom, jak mají z Klause v zahraničí srandu, já je to prý nula, ale nikdy a nikde jsem neviděl jediný článeček nebo zmínečku, která by to dokazovala.

0/0
2.2.2008 21:55

Wendolene

Re: Re: "čestný profesor Klaus"

Souhlas. Bud v cizine ani nevedi, ze nejaky Klaus existuje a nebo se o nem zminuji bez negativnich poznamek. Neni pravda, ze maji z neho srandu. Dokazte to nejakym clankem...

0/0
2.2.2008 21:59

znechucená

Re: Re: Re: "čestný profesor Klaus"

Z čeho mají srandu? jednoznačně z jeho knížky Modrá nikoli zelená planeta.. a nejvíce zatím pobavil svou debatou s Al Gorem. Já se vůbec nedivím, ta knížka je absolutní propadák..

0/0
3.2.2008 9:41

kopidlno

Re: Re: Re: Re: "čestný profesor Klaus"

Pokud vím, tak ta kniha byla přeložena už do sedmi jazyků, tudíž se asi prodává dobře. Pokud podle vás někoho pobavil v debadě s Gorem, tak prosím doložte. pokud si z něj dělají ve světě srandu, jak tvrdíte, určitě se o tom i píše, ne?

0/0
4.2.2008 13:22

Luca

jsem pro Švejnara

Naší zemi bych opravdu přála, aby dostala někoho lepšího. Vy asi patříte k lidem, kteří jsou nejspokojenější doma za pecí, papouškují výkřiky z novin a bojí se všeho, co neznají. Podle mne sem Švejnar patří, Klaus morální kredit nemá a ješitnost moc dobrá vlastnost není. Když Švejnar mluví, tak mu rozumím, na rozdíl od Klause. Nemyslím si, že Svejnar mění názory, pouze se snaží vyhrát v opičinci, kterému se říká předvolební boj. Že utekl před komunisty je chvályhodné, udělal, co mělo největší smysl. Dnešní komunisti ve vládě nejsou ti, co byli před revolucí, máme demokracii, i oni mají teda právo se podílet na vládě. Populismus je mu doufám vzdálený, tady vyniká spíš Klaus. K zemi vztah má, jinak by tady nezakládal za svoje peníze školy. Člověk obeznámený se světem by nám určitě prospěl. Nemohu už moc dodat,času málo, přeji pěkný den.

0/0
2.2.2008 13:15

J.

moc hezký - otiskuji znovu

No ty jsi ale trubka, víš vůbec jak to bylo s paní Masarykovou? ;-D

Smiř se s tím, že manželka nemá na funci vliv. Myslím podle klasika na funkci rostlináře tak i na dojivost krav a stejně tak i na funkci prezidenta.

Nečeská rodina ;-D;-D- o jaký článek ústavy se slečno-zákyňko opíráš? Pokud bude třeba, tak madame Svejnar se naučí i česky, když mluví 4 jazyky, zvládne nakonec i ten náš. Navíc pokud bude s dětmi v nemocnicích mluvit anglicky, tak od 9 let ji děti (možná na rozdíl od Tebe) budou rozumnět.

0/0
2.2.2008 13:10

Sissi

Ja nejsem pro Svejnara a nikdy nebudu

Pokud musim volit ze dvou zel, budu volit zlo, ktere znam, tj. pan Klaus. Svejnar je jen prospechar, at laskave jede zpet do Michiganu i s tou svou americkou rodinkou.

0/0
1.2.2008 21:09

Lenka

Proc nejsem pro Jana Svejnara

... protoze jsem hrda na svou zemi a nikdy bych se k ni nechovala vychcane!

0/0
1.2.2008 21:00

Karel

Agitka

Po přečtení Vaší agitky mně napadla jiná asociace s biblí a to, jak Ježíš vyhání kupčíky z chrámu božího! Když sleduji vás pány poslance jak kupčíte s hlasy / jedni slibují komunistům přístup ke korytům, druzí zase úplatu církvi/ je my z vás všech na blití. Vy pane Bublan jste se v této sebrance již dobře uchytil a ačkoliv jsem Vás volil, slibuji, že příště již k volbám nepůjdu.Skoro se my nechce věřit , že jste to napsal Vy - nevzešlo to náhodou  z vašeho sekretariátu?

0/0
1.2.2008 17:06

Terka

Heh

Prej se Švejnar podíval za humna! Noo, a to docela na dlouhou dobu. Žil tam, to je rozdíl! Proč nekandiduje v USA? Protože je to pro ně ubohej čecháček !

0/0
1.2.2008 11:49

Karlík bez čokolády

Re: Heh

Každý ubohý Čecháček, který dosáhl věku, že může vykonávat post senátora, může kandidovat na post prezidenta ČR. Pokud ho navhne nějaký poslanecký a nebo senátní klub. A to Zelení udělali... ;-D

Nebuď zbytečně naštvaná, že proti Slunci našemu nejjasnějšímu někdo kandiduje. Pak to vypadá, že se bojíš o osud současného prezidenta a že sebedůvěra ve VK je dost nízká. :-/ 

0/0
1.2.2008 19:39

border_line

Re: Heh

A Klaus je co????

0/0
3.2.2008 9:43

engels

]]

cituji p.Bublana, člověk by sem měl svých nadbytečných hmotných statků zbavit ve prospěch veřejného blaha. Kolik ze svého poslaneckého platu odevzdáváte vy?

0/0
1.2.2008 11:26

Terka

Re: ]]

Ježiš, to je tak bolševický. Prostě když máš hodně, tak ti to znárodníme, ať mi líný p*dele máme taky něco. Závist!

0/0
1.2.2008 11:32

Terka

Důchod

Většina našich zákonodárců by měla jít do důchodu ! Ale nemyslim si, že zrovna Klaus. Je tu více adeptů na důchod.

0/0
1.2.2008 11:18

Karlík bez čokolády

Re: Důchod

Více rozhodně a on taky... :-)

Důchodový věk už má a bystrosti už moc neoplývá. Jeho poslední vědecká dišputace, zda pasivní kouření na vzdálenost 10 metrů je rozhodně lepší, než v té samé hospodě sníst pečené koleno s pivem, je toho dobrým příkladem. 8-o

Myslím, že v další knize popíše tabulku jídel s bezpečnou vzdáleností od kuřáka, aby všichni hloupí věděli, co je lepší. Abychom, podle toho jak kuřák sedí daleko, mohli volit JEŠTĚ nezdravější stravu.  ;-D

0/0
1.2.2008 19:47

Lůca

Díky za nový pohled na věc...

souhlasím... :) Ale nejenom Klaus, ale i Paroubek by měli jít do důchodu!

0/0
1.2.2008 11:04

cipísek

Klaus se bojí

Je vidět, že se prezident Klaus bojí přímé debaty s Prof. Švejnarem, jinak by se jí tolik nevyhýbal. To je škoda, že nemá odvahu se mu postavit.

0/0
1.2.2008 10:36

Terka

Re: Klaus se bojí

Vždyť už s ním v přímé debatě byl a ukázalo se, že mu Švejnar nesahá ani po kotníky.:-)

0/0
1.2.2008 10:40

Lůca

Re: Re: Klaus se bojí

Já to vidím naprosto opačně.Rv

0/0
1.2.2008 11:05

Terka

Re: Re: Re: Klaus se bojí

Jako že mu to Švejnar nandal,jo? A jak prosím Vás?!? ;-DHloupé fráze o ničem. Švejnar zřejmě nepochopil, jakou moc tady u nás prezident má. Žvatlal tam něco o sjednocování. Ale já nestojim o tom,aby se politická scéna sjednotila. Nevidim důvod, proč by se měla pravice nějak více sblížit s levicí, hlavně s komančema.!

0/0
1.2.2008 11:17

Lůca

Re: Re: Re: Re: Klaus se bojí

Když mluví Klaus, jako by se od něj všemi směry šířila mlha. Pominu-li jeho ješitnost, chybějící morální kredit atd., není pro mě Klaus víc, než průměrný politik na lokální úrovni. Švejnar na mě působí jako člověk čestný, otevřený, a ano - nezatížený, ale hlavně se pořádně podíval a prosadil se "za humny" naší malé české vesnice. To považuju za jeho největší plus a proto mu držím palce:-)

0/0
1.2.2008 11:39

Terka

Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se bojí

Protože za těmy humny žil X-let. Podle mě sem nepatří! Klaus nemá morální kredit? A to,když je někdo ješitný je špatná vlastnost? Když mluví Švejnar, tak ani člověk neví,co si má myslet. Vám nevadí, že mění názory? Že utekl před komunistama a dneska jim téměř slibuje křeslo ve vládě?To Vám přijde morální? Mě tedy Ne! Čestný a otevřený?Čestný těžko.Ve svém životopise lhal. Otevřený ano. Všem názorům a pak si vybere ty nejvíce populistické a přivlastní si je. Nežil tu,nemá k téhle zemi žádný vztah.Nechci mít za prezidenta někoho,kdo nám bude pořád předhazovat USA. Co udělaly dobře, a jak se jim tohle podařilo a proto by se to mělo podařit i nám. Je to ubohej Amík, který sem nepatří!Rv

0/0
1.2.2008 11:45

anti-švejny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se bojí

Přesně! R^

0/0
1.2.2008 11:46

Lůca

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se bojí

Milá Terko, možná budete spokojená, pokud bude Klaus zvolený, vypydá to, že bude. Ale naší zemi bych opravdu přála, aby dostala někoho lepšího. Vy asi patříte k lidem, kteří jsou nejspokojenější doma za pecí, papouškují výkřiky z novin a bojí se všeho, co neznají. Podle mne sem Švejnar patří, Klaus morální kredit nemá a ješitnost moc dobrá vlastnost není. Když Švejnar mluví, tak mu rozumím, na rozdíl od Klause. Nemyslím si, že %Svejnar mění názory, pouze se snaží vyhrát v opičinci, kterému se říká předvolební boj. Že utekl před komunisty je chvályhodné, udělal, co mělo největší smysl. Dnešní komunisti ve vládě nejsou ti, co byli před revolucí, máme demokracii, i oni mají teda právo se podílet na vládě. Ve svém životopise nelhal, pouze nepřesně formuloval. Populismus je mu doufám vzdálený, tady vyniká spíš Klaus. K zemi vztah má, jinak by tady nezakládal za svoje peníze školy. Člověk obeznámený se světovou politikou, by nám určitě prospěl. Nemohu už moc dodat,času málo, přeji pěkný den.

0/0
1.2.2008 11:57

Terka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se bojí

Klaus a populista?? A jak prosím Vás? Hm? To by mě opravdu velmi zajímalo. Protože skoro každý den někde čtu nebo slyšim,jak je Klaus jediný,kdo má ten a ten názor.To mi nepřijde moc populistické. A že jsem nejradši doma za pecí? Co jste si to zas vymyslela.Jak to můžete vědět. Já obdivuji světaznalé lidi,ale nepotřebuju,aby byli našimi prezidenty.Klaus je taky světaznalý,ale nikomu to pořád necpe.Ano, je chvályhodné,že utekl...ale po revoluci se nevrátil,takže ho to sem zas až tak moc netáhlo. Jen se snaží vyhrát v opičinci, kterému se říká převolební boj?Tím,že bude měnit názory jak ponožky?To neni zrovna dobrá taktika.A že bych papouškovala výkřiky z novin? Jste si nevšimla,že říkám opak,co píšou noviny?Nebojim se ničeho,co neznám. Jen si nemyslím,že potřebujeme tak radikální změnu.Komunisti jsou a byli stejní.Nikdy se neomluvili za to,co provedli a nikdy se nedistancovali od toho,co prováděli.Nemají v našem Parlamentu co dělat!

0/0
1.2.2008 12:03

Anton...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se bojí

Ano je populista, protože poté co volby vyhrál s heslen "Doleva nebo s Klausem R^", tak předal moc Zemanovi a podepsal opoziční smlouvu. Jeho bezbřehá ješitnost a snaha nenechat se zase vydírat lidovci tuhle zemi hodila do jícnu socanům na 8 let. A stalo se z toho "Doleva s Klausem Rv"

0/0
1.2.2008 19:52

kopidlno

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se bojí

Podepsal opoziční smlouvu z jediného důvodu - protože maličké straničky v čele s KDU držely ty velké v šachu a kladly si podmínky. A proč vám vlastně vadí opoziční smlouva, když vám nevadí, že levicové strany mají pravicového kandidáta? To je podle vás v pohodě? Opoziční smlouva měla smysl, maličké straničky ztratily možnost vydírat. Zato kandidatura Švejnara levicovými stranami má jen jeden prachmizerný důvod - odstranit Klause. A jaký to může být kandidát, když ho z nouze nominují strany, které se na vlastního kandidáta nezmůžou?

0/0
4.2.2008 13:28

Lůca

Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se bojí

P.S. K tomu sjednocování politické scény: já stojím o to, aby přestaly ta žabomyší války, kdy se jenom ztrácí čas, který by měl být věnovaný tvorbě dobrých zákonů, kdy se plýtvá penězi, protože čas jsou peníze. Přála bych si, aby strany neplýtvaly časem a silami při vzájemných útocích na své členy a dokazování si, kdo je lepší a že ten druhý je horší, ale aby se dokázaly dohodnout.

0/0
1.2.2008 11:46

Terka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se bojí

V tom případě by zanikla politika. Politika je o žabomyších válkách. Vždycky byla, už v Řecku a Římě! !

0/0
1.2.2008 11:50

Terka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se bojí

8-oOd toho je možnost mít vládu a její opozici. Nadávejte spíš lidem, jaké si tam zvolili zástupce. S tim neudělá nikdo nic. A jestli bude Švejnar prezidentem, tak to bude ještě horší. Vláda se rozpadne a k moci se zase dostanou socani s pomocí komančů. To byste chtěla? To je ten Váš morální kredit?

0/0
1.2.2008 11:52

Terka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se bojí

...a vždycky bude. To je prostě politika.

0/0
1.2.2008 11:54

kopidlno

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se bojí

Tím úplně popíráte smysl demokracie a politiky.

0/0
4.2.2008 13:29

Jirka

Re: Klaus se bojí

;-D;-D;-D

0/0
1.2.2008 10:46

...

Švejnar má prý falešné české občanství

píše to m.macek - viditelnymacek.cz. Jestli je to pravda, bude tu asi problém, protože občan jiného státu nemůže být českým presidentem.

0/0
1.2.2008 10:24

Terka

Re: Švejnar má prý falešné české občanství

Noo, to je potom ovšem jináá... Mělo by se to zveřejnit někde, kde je to na očích. Aˇje ještě nějaká sranda ;-D. A Švejny půjde do p*delky ;-D

0/0
1.2.2008 10:39

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS